رادیو ورزش

نزدیکایِ ولیعصر ، تو ماشین

پشتِ چراغ قرمز ، صدایِ واضحِ گوینده یِ رادیو :

هربازیکنی تویِ عمرِ ورزشیش چند بار رو نیمکت نشسته ، یا به دلیل محرومیت یا مصدومیت یا تصمیمِ مربی ...

اَما با این که اون جایگاه یکم ناخوشاینده اَما حقیقت اینه که مربی حسابِ ویژه ای رویِ نیمکت نشیناش باز میکنه ، حالا میخوایم اَز شما بپرسیم چه آدمایی رو نیمکتِ ذخیره یِ زندگیِ شما نشستن؟

با خودم فکر میکنم که کی رو دارم واسه روزِ مبادا؟ کی بوده که همیشه هست؟

اَما هرچی فکر میکنم به نتیجه ای نمیرسم ،

من همیشه خودم بازیکنِ فیکسِ زمین بودم و جایِ هر یازده نفر جنگیدم ،

هروقت خسته شدم و زمین خوردم برگشتم و به نیمکت نگاه کردم و دیدم خالی تر اَز همیشه ست،

باز بلند شدم و جنگیدم و خوردم زمین و ...

همینم هست که منو سرِ پا نگه داشته ، " نبستنِ چشمِ اُمید به کسی "

شاید بهتر بود که میپرسید : تو لیستِ ذخیره یِ زندگیِ کیا هستیم

تا ببینه میشه همزمان چند تا نقشو بازی کرد

واسه همه پشت و پناه بود و بی پشت و پناه بود ...

# هفده/ دِی / نود و شِش

  • اِلیــناز ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

بیستـــ هـِـــزار آرزو

🍁 خدایــآ
ماوَرایِ بـاوَر هایَم ،
ماوَرایِ بودن و نبودن هایَم
آنجا دشتی اَست فَراتَر اَز
همه یِ تصوراتِ راست و چَپ ،
" تو " را آنجا خواهَم دید🍁

#مولانایِ جان 💙
__________________________

◼1396/08/12◼
Designed By Erfan Powered by Bayan